piątek, 6 lutego 2015

Smoothie z jarmużem


Kiedy widok za oknem nie zachęca do żadnej aktywności,a jedyne na co masz ochotę to kubek herbaty i książka warto wspomóc się naturalnymi "dopalaczami". Oczywiście nie mam tu namyśli substancji prawnie zakazanych, a zielony koktajl, który postawi Cię na nogi lepiej niż kawa!

Choć długo nie mogłam się przemóc do jarmużu, to w połączeniu z bananem, jabłkiem i pomarańczą zdecydowanie wygrywa z oklepanym już szpinakiem. Przygotowany z nim smoothie ma piękny, zielony kolor i obłędny smak- po prostu musisz go spróbować :)! 


Składniki:

  • Spora garść jarmużu
  • 1/2 banana
  • 1/2 jabłka
  • 100 ml soku pomarańczowego
  • 100 ml wody
  • 1 łyżeczka siemienia lnianego
Wszystkie składniki zblendować na gładką masę. Spróbować i ewentualnie dodać kilka kropel soku z cytryny.



Z jarmużem polubiłam się oczywiście też w innych daniach, ubóstwiam go w połączeniu ze spaghetti i krewetkami.
 A w jakiej postaci Wam najlepiej smakuje :)?

6 komentarzy:

  1. no a taki koktajl to istny łyk zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda, że zielone koktajle stawiają na nogi! nie wiem jak to się dzieje, ale mi zawsze poprawia się humor jak taki wypiję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsmażony na suchej patelni jarmuż z dodatkiem czosnku, idealnie sprawdza się u mnie jako warzywko do obiadu.
    Twoje smoothie też kusi, będę pić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej postaci też za nim przepadam, z tym, że nie żałuję wtedy oliwy :)

      Usuń
  4. Z jakiego blendera korzystasz ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...