niedziela, 28 września 2014

Niedzielne linki #1

Ostatnio wśród blogerów coraz bardziej popularne są posty w których dzielą się oni z czytelnikami swoimi linkami do ciekawych miejsc w sieci. Bardzo mi się to podoba! Dzięki temu poznałam naprawdę wiele, nowych blogów i przeczytałam masę wciągających artykułów. Generalnie uważam, że jest to świetny sposób, żeby dzielić się z czytelnikami ciekawymi miejscami w sieci, które warto czytać i obserwować.

Na Dietetycznym niebie również pragnę się podzielić z Wami swoimi linkami. Oczywiście wszystko jak zawsze utrzymane w tematyce zdrowego odżywiania i apetycznego jedzenia. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)!

źródło: tumblr


Dieta cud, czyli jak schudnąć z głową bardzo obszerna relacja Wittaminy z jej przygody z odchudzaniem. Bardzo lubię, kiedy ludzie dzielą się swoimi historiami i pokazują, że można przyjemnie i zdrowo zgubić kilogramy bez głodowania i katowania się na siłowni.
 
Nie tolerujesz laktozy? Pomyśl o kozim serze.  Uwielbiasz sery- te pyszne cheddary, parmezan, camembert, ale po ich zjedzeniu dolega Ci uczucie ciężkości, masz wrażenie, że "coś" siedzi Ci na żołądku. Koniecznie wypróbuj wyrobów z mleka koziego!

Jabłkowy piknik marzeń  Apetyczne jedzenie, wspaniały, ciepły, jesienny klimat i piękne zdjęcia. Molly jak zwykle zachwyca! Jeśli jest tu ktoś, kto ma podobne marzenie do mojego i mieszka w Krakowie to czekam na maila :)

Co jeść, aby zrzucić tłuszczyk Leo Babauta bardzo rozsądnie o odchudzaniu, weganizmie i przyjemności z jedzenia

Znacie już Kasię z Cook it Lean ? To moje stosunkowo niedawne odkrycie w sieci i zdecydowanie jedno z moich ulubionych. Na blogu znajdziecie masę fantastycznych i zdrowych przepisów, bez cukru i glutenu. Jakby tego było mało to wszystko okraszone jest pięknymi zdjęciami i ciepłymi opowieściami. Nawet sam Jamie Olivier to docenił!

Nutrifitblr Jak każdy mam czasem gorszy dzień i potwornego lenia. Wtedy zamiast książek i blogów najlepszy jest tumblr. A ten motywuje i inspiruje do zdrowego żywienia i ćwieczenia jak żaden inny!


3 komentarze:

  1. Faktycznie fajna sprawa. Inspirująca tak jak posty z przepisami i te lifestylowe ;)
    Cook it lean zdecydowanie mój faworyt!
    Miłej niedzielki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe artykuły, przyjemnie mi się je czytało do porannej kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...