wtorek, 27 stycznia 2015

Nourish bowl #1

Nourish bowl to cytując definicję: " Bogata w składniki odżywcze sałatka w miseczce składająca się z białka, zdrowych tłuszczy i węglowodanów". Innymi słowy jest to DOSKONAŁY POSIŁEK W MISCE

Zainspirowana instagramowymi zdjęciami zaczęłam szukać pomysłów na swoją własną miseczkę i niestety większość propozycji, które znalazłam opierały się na warzywach takich jak pomidor, ogórek, rzodkiewki itp. Jak się domyślacie taki zestaw składników nie do końca mi odpowiadał. 

Wierze, że zdrowie jedzenie zawiera jak najmniej chemii, a że niestety styczniowe pomidory z naturalną żywnością mają niewiele wspólnego postanowiłam, że sama dobiorę produkty które są łatwo dostępne o tej porze roku.

Fenomen Nourish Bowl to jak przypuszczałam nie tylko cieszący oko wygląd, ale również niesamowita wygoda. Pełnowartościowy posiłek, który nie wymaga podgrzania, mogę spakować do pudełka i zjeść o dowolnej porze dnia. Od dziś nie ma wymówek, że nie masz czasu i miejsca, żeby zdrowo się odżywiać! Pędź do kuchni i skomponuj swoją własną miseczkę zdrowia :)




 Składniki (1 porcja):

  • 1/2 kuleczek z tego przepisu
  • Garść jarmużu
  • 1/2 awokado
  • 1/2 średniej marchewki
  • 30 g serka feta
  • Łyżka oliwy z oliwek
  • Sok z cytryny
+ opcjonalnie jogurt naturalny, sos chilli, tortilla razowa 

Pokrój awokado w plasterki, a marchewkę w słupki. Pokrusz ser feta i ułóż wszystkie składniki w miseczce według własnego pomysłu. Skrop wszystko oliwą i cytryną, opcjonalnie możesz dodać jogurt, sos chilli oraz tortillę.




A teraz muszę się do czegoś przyznać. Z racji, że jedyna fotogeniczna miseczka w moim domu jest naprawdę mała, zaraz po skończeniu zdjęć przełożyłam wszystko na talerz i jak się okazało wyglądało to jeszcze lepiej.... :)



4 komentarze:

  1. Oo, u mnie też ostatnio jarmuż :) Fajny pomysł, oryginalny i na pewno było smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smacznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Już od dawna szukałam czegoś co mogę bez problemu zabierać na uczelnię. Wszystkie dania mięsne, smakują źle na zimno, zupy zwykle tak samo, a taka miseczka to super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo zdrowie na Twoim talerzu :) Aż chce się żeby była już pora obiadowa ;D a przecież dopiero wszamałam śniadanie :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...