wtorek, 3 czerwca 2014

5 porcji: Bardzo zielony koktajl warzywno-owocowy

   Częstym argumentem jaki wymyślamy unikając zjadania pięciu porcji warzyw i owoców dziennie jest- "ja nie mam czasu"! Naprawdę :)? A czy wiesz, że ten koktajl łączy w sobie zarówno porcję warzyw i owoców, jest niskokaloryczny, a wszystkie składniki są do kupienia w Biedronce. Ba! Nawet przepis zaczerpnęłam z gazetki promocyjnej Biedronki. Nie szukaj więc wymówek, szukaj rozwiązań! Twoje zdrowie i smukła sylwetka są na wyciągnięcie ręki.





Składniki:

  • 1 ogórek długi
  • 1 dojrzałe kiwi
  • 1 zielone jabłko
  • 1 garść liści szpinaku baby
  • 1 łyżeczka miodu
  • 100 ml wody
Wszystkie składniki ze sobą zmiksować, spożywać od razu po przygotowaniu.


Kochani! Przez ostatnie pół roku blog bardzo się rozwinął, co mnie ogromnie cieszy! Nie stało się to samo, duża w tym Wasza zasługa. Rosnąca z dnia na dzień liczba wejść i lajków naprawdę mnie motywują i dają pozytywnego kopa do dalszego działania! Dzięki temu Dietetyczne niebo zostało zauważone i bierze udział w plebiscycie na "Najsmaczniejszego Bloga Małopolski". Szkoda, że nie widzieliście jak się cieszyłam, kiedy się o tym dowiedziałam :)

I tutaj mam do Ciebie, własnie do Ciebie prośbę :)! Jeśli masz wolną chwilę, dosłownie 5 sekund to wejdź w ten link  i zagłosuj na Dietetyczne Niebo. Głosowanie potrwa do 30 czerwca, a wielcy fani Dietetycznego nieba ( są tacy :) ?) mogą oddawać nawet 5 głosów dziennie!

Za wszystkie głosy z góry dziękuję !!!



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...